עוד על פטאיה

הגעה מהאמפי למומבי

איזון תחבורה יש מהאמפי לממובאי?

מרכז רוחני בתאילנד

האם מישהו מכיר או יןדע על מרכז רוחני כלשהו ...

הגעה להאמפי

כיצד ניתן להגיע ממוביי? כיצד ניתן להגיע ...

קהילה יהודית בפטאיה

קרא 4 טיפים על קהילה יהודית בפטאיה

מציג 4 - 1 מתוך 4

הקהילה הישראלית האחראים על בית הכנסת בפאטייה

נכתב ע"י : יצחק כהן

עדכני לספטמבר 2014 - אושרת ואני הגענו לפאתיה מקום שלא התכוונו מראש להגיע אבל כידוע הכל מלמעלה ומצאנו את עצמינו בעיר לאחר מספר דקות ביקשנו לדעת איך מגיעים לבית הכנסת ולאחר כחמש דקות הגענו לבית כנסת שנמצא בתוך בית מלון שבנייתו מסתיימת בקרוב מאוד בית כנסת שלא מבייש אף מקום אחר בארץ הכל נקי מבריק ציוד חדש לגמרי עם ארון קודש וספרי קודש משובחים ביותר, כל זאת בעזרתו הנדיבה של דוד מרציאנו שדאג לבנייתו של בית הכנסת קודם להשלמתו של המלון שיהיה כשר למהדרין ,יישר כוח גדול לדוד ושות ,לגבי ניהול המקום מגיע צלש לאורן ליוסי לתמיר לעמרם לחנניה שדואג לחלות לשבת ללחמניות טריות יום יום ולמתפללים שמגיעים בכל בוקר לתפילת שחרית ונהנים לארוחת בוקר טעימה ,וכמובן יישר כוח חזק חזק לרב המקומי של בית הכנסת הרב יוסף תמרי ואשתו הרבנית שתחיה , עושים ככל יכולתם לטובת המתפללים ,בניהול תפילות שיעורים ועוד לטובת באי המקום, ולהכנת מאכלים ברמה מאוד מאוד גבוהה וכשרה הן לארוחות יומיות ובפרט לשישי שבת ארוחות שלא מביישות אף בית מלון בארץ,נתינה ענקית של דוד מרציאנו ועוזריו , ובוודאי של הרב ורעייתו, מאוד ממליצים לבקר שם וליהנות כמו רבים אחרים שפוקדים את המקום, הוכל כשר לחלוטין מכיוון שהוא נרכש דרך בית חבד, אפשר לבדוק זאת ישירות עם הסניף המרכזי של בית חבד בבנקוק, ממליצים בחום

אין תעודת כשרות ואין משגיח במסעדה בפטייה

נכתב ע"י : אירית כגן

היי הייתי בפטייה עם בעלי, ביקרנו במסעדת בית הכנסת בית אליהו כמדומני, בעל הבית שם הוא דוד מרציאנו המסעדה היא ללא תעודת הכשר, הבחור שמנהל את המסעדה שמו סאסי ישראלי נחמד, שהוא לא דתי שאלנו אותו אם יש משגיח כשרות ונענינו בשלילה, הוא אמר שאת העופות והבשרים רוכשים מבית חב"ד בבנקוק, אמרנו לו שזה לא מספיק וצריך שיהיה משגיח כשרות , ענה לנו דברו עם בעל הבית,,,, ויתרנו מעודכן לתאריך 3-2014

אירוח תפילות ואוכל כשר

נכתב ע"י : יוסי

בסוף יולי 2012 אשתי ואני נסענו לטייל בתאילנד (בפעם השישית) כל פעם במקום אחר ולא העזנו להתקרב לפאטיה מכמה סיבות שהעיקרית שאין בית חבד תפילות ולא ניתן לאכול אוכל כשר.אנחנו דתיים להפתעתי שהיגענו לנמל תעופה בנקוק פגשתי את הרב של חב"ד ושאלתי אותו אם האוכל כשר ויש תפילה בשבת. הוא אמר לנו שאת האוכל הם קונים מחבד ואין מה לדאוג ויש שם חברי שמארגנים את התפילות. לשימחתי הגענו לפטאיה לקחנו מלון קרוב (20 מטר )Mercure Hotel . הלכנו לאכול ארוחה קבלו אותנו בסבר פנים אוכל טעים לא יקר .כל יום יש ב0.930 תפילת שחרית בחור בשם יוסי מנהל את התפילה . בערב יש מינחה דבר תורה וסמוך ערבית .האירוח בשבת 5 כוכבים ממש כייף. האווירה בפטאיה כמו של אילת נסענו לאי לחוף תמורת 30 באט נסענו לגנים הבוטאנים . עשינו אומגות נסענו לגן החיות פשוט מקום מהמם הלכנו לקברט ונהינו מהבריכה במלון פשוט שבוע מושלם. לא נכנסנו לאיזור סדום ועמורה כפי שזה נקרא.מאוד נהינו. הקהילה מדהימה ישר כח

בית הכנסת החדש בפאטיה

מנובמבר 2008 פועל בפאטיה בית כנסת! המקום אינו בית חב"ד, אך מפעילי בית הכנסת נמצאים בקשר ישיר עם הקהילה על מנת לספק שירותי דת למבקרים בפאטיה. במקום מתקיימות תפילות במהלך כל ימות השבוע וסעודות שבת כשרות.

הגעה: איזור סוי בונקוט (בין מתחם ההסוקומביט לת'רד רוד) במתחם המגורים L.K VILA .
הוילה השלישית מהכניסה מצד ימין.